Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, June 18, 2010

Sorry !

Hi dear readers !
Just a quick post to apologize for my absence this week ... I was told about my grandmother's decease monday (she was 90 and suffering from a cancer for years) and as she lived in Spain, I had to take the first flight I found for the burial, organization, documents and all things you have to do when someone of your family dies. Fortunately she had great friends there who helped me a lot !

So now I'm back, I need to have some rest but tomorrow I'll post some new pics and visit your blogs again :)
Thanks for your patience ! ^^

Hello chers lecteurs !
Je fais ce petit message rapide pour m'excuser de mon absence de cette semaine ... J'ai appris le décès de ma grand mère (elle avait 90 ans et un cancer depuis quelques temps) et comme elle vivait en Espagne, j'ai du prendre le premier vol que j'ai trouvé pour m'occuper de l'enterrement, de l'organisation, des papiers et de toutes ces choses qu'on doit faire lorsque quelqu'un de la famille meurt. 
Heureusement, elle avait de chouettes amis là-bas, qui m'ont beaucoup aidée !


Je suis donc de retour mais j'ai besoin de me reposer un peu, à partir de demain je posterai de nouvelles photos et je passerai sur vos blogs :)
Merci de votre patience ^^

No comments: