Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, July 22, 2010

Essence Return to Paradise - My Little Orchid

Hi dear readers !
You have noticed the changes I made to the blog today ... Well, I hade some problems in my code and that resulted in people not able to visit the blog ! And I must admit I was bored of that template full of errors, slowing the blog ... So I went back to a Blogger basic template and made some changes with their new template designing tool. That's less original, but it will also be less bugging ^^

Hello chers lecteurs !
Vous avez dû remarquer le changement sur mon blog aujourd'hui ... J'ai eu quelques soucis avec le code, ce qui empêchait à certains de voir le blog correctement ! Et je dois dire que j'en avais marre de ce template rempli d'erreurs qui ralentissaient la visite ... J'ai donc décidé de revenir à un template basique de Blogger et de le modifier avec leur nouvel outil. C'est moins original, mais ce sera aussi moins buggé ^^ 

Today I'll show you the first polish you have chosen from Essence Return to Paradise LE, My Little Orchid. That cute name hides the best shade of the collection, imo. Beautiful purple with silver shimmer, I love it !

Aujourd'hui, je vous montrerai le premier vernis que vous avez choisi de la collection Essence Return to Paradise, My Little Orchid. Sous ce joli nom se cache, selon moi, la meilleure teinte de la collection. Un joli violet avec de fines paillettes argentées, j'adore !

It's also the polish with the best formula ! It applies like butter and drying time is ok. I wouldn't say it's a very original color, many brands have a dupe for this one, but it's still very pretty !

C'est aussi le vernis qui a la meilleure formule ! Il s'applique aisément et le temps de séchage est bon. Je ne dirais pas que c'est une couleur très originale, pas mal de marques ont une couleur similaire, mais il n'en est pas moins très joli !

Last pic taken in the shadow to show the gorgeous silver shimmer ...
Do you like it ?
Have a nice day :)

La dernière photo est prise dans l'ombre pour mieux montrer les reflets argentés ...
Qu'en pensez-vous ? 
Passez une bonne journée :)

No comments: