Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, November 11, 2010

Viva la Nails stickers review

Hi dear readers !
Today, I won't show you a random polish from my stash but some stickers I received from Viva la Nails !
As you may know, if you own a blog about nail polish and want to review some of their products, you can order a free samples package from Viva la Nails website !
That's what I did some months ago and I quickly received my pack, full of stickers, water decals, rhinestones, crushed shells and glitters !

I used some floral stickers in august, and that was the manicure I wore at the interview for the job I got know lol ^^

Hello chers lecteurs !
Aujourd'hui, pas de swatch d'un vernis de ma collection, mais une reviews de stickers que j'ai reçus de Viva la Nails !
Comme vous le savez peut-être, si vous avez un blog sur les ongles et que vous voulez tester leurs produits, vous pouvez commander gratuitement des échantillons sur le site de Viva la Nails !
C'est ce que j'ai fait il y a quelques mois, et j'ai rapidement reçu mon paquet, plein de stickers, de water decals, de strass, de coquillages écrasés et de paillettes !


J'ai utilisé les stickers floraux en août dernier, et c'est d'ailleurs la manucure que je portais lors de l'entretien du job que j'ai maintenant lol ^^

These pics are not very good as they were taken inside :( I made a simple french with my usual Yves Rocher polish covered with China Glaze Innocence, then I applied VLN stickers. They were very easy to remove from their sheet and apply on nails.

Ces photos sont assez mauvaises, elles ont été prises en intérieur :( J'ai fait une simple french avec mon vernis Yves Rocher habituel, recouvert de China Glaze Innocence, puis j'ai mis les stickers VLN. Ils ont été faciles à enlever de leur feuille et à appliquer.


Then I topped all with a glitter top coat from Essence. That's simple and elegant, isn't it ?

J'ai terminé par un top coat pailleté d'Essence. Simple et élégant, non ?


The stickers stayed well on my nails, they were still perfect when the polish started to peel.
The silver parts are so shiny, they look like small rhinestones !
Well, that was my first try with VLN products and I'm quite happy with them. I can't wait to ry other products, when I have a bit more time :)
Did you try their products ?

Les stickers ont bien tenu le coup, ils étaient toujours parfaits quand le vernis a commencer à s'écailler.
Les petits ronds argentés brillent tellement qu'on dirait des petits strass ! 
C'était ma première expérience avec les produits de VLN et j'en suis satisfaite. J'ai hâte de tester les autres produits, quand j'aurai un peu de temps :)
Avez-vous déjà essayé leurs produits ?


http://www.VivaLaNails.co.uk

No comments: