Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, September 7, 2012

Nude & Stamping

Hi dear readers !

Today's manicure is one I didn't like that much ... Not that I hate it, but it's not the kind of stuff I usually paint on my nails !
I used Catrice Karl Says Très Chic for the base and I must say I'm really not used to wear nude or neutral colors like that one.
I also think the glitters I sponged are a bit too much, I should have left the manicure with the stamping only !

Let's see what I did:


I started with two coats of Catrice Karl Says Très Chic for the base, then stamped with China Glaze Millenium and Konad plate m73, and finally sponged some China Glaze Tinsel on the tips. I should have skipped that last step, I think it would have been better without the glitters !

What do you think ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici
Hello :)


Aujourd'hui je vous montre une manucure que je n'ai pas trop aimée ... Pas que je l'ai détestée ou trouvée vraiment moche, mais ce n'est pas trop le genre de couleur que je porte d'habitude !
J'ai utilisé Catrice Karl Says Très Chic en base et je dois dire que je ne suis pas habituée à porter ce genre de couleur nude/très neutre.
Je pense aussi que les paillettes que j'ai ajoutées à l'éponge sont de trop, j'aurais du en rester au stamping uniquement !

Voyons le résultat ...
J'ai commencé avec deux couches de Catrice Karl Says Très Chic en base, puis j'ai stampé avec Millenium de China Glaze et la plaque Konad m73, et finalement j'ai mis un peu de China Glaze Tinsel sur les bords avec une éponge. J'aurais vraiment du sauter cette dernière étape, les paillettes sont définitivement de trop à mon goût.

Vous en pensez quoi ?

Bonne journée :)

No comments: