Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Saturday, October 6, 2012

Best of You: Interviews are back !

Hi dear readers !

This summer, the little interviews I made here were really successful ! I had a lot of replies, and you, my readers, seemed satisfied to read about other bloggers and nail artists :)

So, I decided to continue those interviews from now ! I'll publish one interview per week, as long as I'll get replies :) I haven't decided for a fixed day yet, it will depend on how much mails I'll get after this announce ;)

If you wish to particpate, it's easy, just answer the quick questions listed below, and send me a mail with your answers and at least one picture of the manicure that you are proud of. It can be shown on nails or fake nails or wheel, but it has to be your work. If it was inpired by someone else, please mention it.
You don't have to have a blog to enter.
If you were a guest blogger for me in august, you can still participate here.

 Please note that I changed my email address for this, it will be easier for me to sort your mails. So you can now send your interviews to gwennvn(at)hotmail(dot)be with "Interview" as the subject.

Here are the questions ! 

1. Where are you from ?
2. When did your love for polish started, and how ?
3. How many polish do you own ?
4. Who or what inspires you ?
5. What are your favorite nail polish blogs ?
6. Do you have a blog ? Please provide it's url
7. What is your favorite part in blogging ? If you don't have a blog, what stops you from making your own ?
8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ? :D
Finally, show us your best manicure work !

I hope you'll enjoy these :)

Have a nice day ;)

Version Française - Cliquez ici
Hello les filles !

L'été dernier, les petites interviews que j'avais faites ici ont eu un franc succès ! J'ai reçu beaucoup de réponses, et vous, mes lectrices, avez semblé ravies de découvrir d'autres talents.

J'ai donc décidé de relancer ces interviews à partir d'aujourd'hui ! J'en publierai une par semaine, aussi longtemps que je reçois des réponses par email. Je n'ai pas encore décidé d'un jour fixe, cela dépendra du nombre de mails que je vais recevoir après cette annonce ;)

Pour participer, c'est facile ! Il suffit de répondre aux petites questions ci-dessous, et de m'envoyer un mail avec vos réponses et une photo (ou plus) de la manucure dont vous êtes la plus fière. Ca peut être présenté sur de vrais ongles, sur des faux, sur une roue ... peu importe, du moment que c'est votre travail. Si ça a été inspiré par une autre artiste, il faudra mentionner son nom.
Pas besoin d'avoir un blog pour participer.
Si vous étiez une de mes invitées durant le mois d'août, vous pouvez participer cette fois aussi.

Attention, j'ai changé d'email pour cette fois, ce sera plus simple pour moi trier vos réponses. Vous pouvez donc m'envoyer tout ça sur gwennvn(at)hotmail(dot)be avec en sujet "Interviews".


Voici les questions ! 

1. D'où es-tu ?
2. Quand, et comment ton amour pour le vernis à commencé ?
3. Combien de vernis possèdes-tu ?
4. Qu'est-ce qui t'inspire ?
5. Quels sont tes blogs vernis préférés ?
6. As-tu un blog ? Si oui, quelle est son url ?
7. Qu'est-ce que tu préfères dans le fait de tenir un blog ? Si tu n'as pas de blog, qu'est-ce qui te freine à en faire un ?
8. Question qui n'a rien à voir pour le fun, tu es plutôt chiens ou chats ?:D
Pour terminer, montre-nous ton meilleur nail art !

Et voilà, j'espère que cela vous plaira :)

Bonne journée :)

1 comment:

Gottwinkies said...

How cool, I didnt know that's how you got all the "interviews" lol....great idea :0)