Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, October 10, 2012

Clouds in the Blue Sky

Hi dear readers :)

I should have been in a blue mood as this is the second blue mani I'll show you this week :)
I already told you in my butterfly mani post how much I love the Nailz Craze plates, so here's something you can do with the second plate: lovely clouds !


The base is two coats of Essence Sure Azure and the stamping is made with Color Club Cold Metal and obviously, plate NC02. Aren't these little clouds lovely ?

I also love the subtle foil look from the stamping polish, it's very pretty. The Foiled collection by Color Club is really perfect for stamping. It was released in fall 2011 but I know it's still available on some web retailers, so if you're a stamping fan, you should really give them a try :)

Do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello les filles !


Je dois être d'humeur bleue, parce que c'est la seconde manucure de cette couleur que je fais en une semaine !
Quand je vous ai  montré ma manucure papillon, je vous avais dit à quel point j'aime les plaques de stamping Nailz Craze. Voici une autre possibilité de ces plaques: des nuages tout mignons !

J'ai utilisé deux couches de Sure Azure d'Essence en base, et stampé avec le Cold Metal de Color Club et bien sûr, la plaque NC02. Ces nuages ne sont-ils pas jolis ?

J'aime beaucoup le petit effet foil du vernis de stamping. D'ailleurs, la collection Foiled de Color Club est vraiment parfaite pour le stamping ! Elle est sortie en automne 2011 mais je sais qu'elle est encore dispo chez certains vendeurs en ligne, alors si vous êtes fans de stamping, vous devriez vraiment les essayer :)

Qu'en pensez-vous ?

Bonne journée :)

No comments: