Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Sunday, December 9, 2012

(Late) November Collage

Hi dear readers !

I know it's a bit late for november's collage, but I didn't want to miss it, and as you know I didn't have an internet connection last week ... As I was afraid of, we didn't have internet last monday as our provider promised, we had to wait a few days for a technician ... Well, that was boring, I hate not having my connection, I'm such a geek :D

What did you enjoy last month here ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici
Hello !

Je sais qu'il est un peu tard pour le collage de novembre, mais je n'avais pas envie de le louper, et comme vous le savez, je n'avais pas internet la semaine passée ... Je le redoutais et c'est arrivé, on n'a pas eu internet dans la nouvelle maison lundi passé comme c'était prévu, on a du attendre quelques jours et le passage d'un technicien. Je déteste ne pas avoir internet, je suis rien qu'une geek d'abord :D

Qu'est-ce qui vous a plu le mois passé ?

Bonne soirée :)

No comments: