Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, February 15, 2013

Misa Embroidered Emerald

Hi dear readers !

It's time to show you the precious gem I got at the Cosmobelleza fair ! No need to say that I wore it right when I came back from Barcelona ;)

Misa Embroidered Emerald is a gorgeous plum jelly base, filled with green shimmer. Depending on the light reflecting on it, it almost looks like a duochrome ! It's really pretty and unique to me. It's also an hard to find one, so you can imagine how happy I was when I found him, and how much I love him haha :D
It has a perfect dupe, Urban Decay Bruise, but this one is as htf as the Misa T_T

This polish was released in 2001, which make him old for a polish !
The formula was a bit runny but not too bad, I had a good result with three thin coats. I didn't want to add any nail art on this beauty, so I just added a coat of Seche Vite and that's all :)



Do you like it as much as I do ?

What's the polish you cherish the most in your collection ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici

Hello !

Il est temps de vous présenter le précieux vernis que j'ai trouvé à Cosmobelleza ! Inutile de préciser que je me suis précipitée pour le porter dès mon retour de Barcelone ;)

Embroidered Emerald, de Misa, est un beau mauve jelly parsemé de reflets verts. Selon l'angle de vue et la lumière, il à des petits airs de duochrome ! Il est vraiment superbe et unique. Il est aussi très difficile à trouver, donc vous pouvez imaginer ma joie quand je l'ai vu, et à quel point je l'aime ! :D
Il a un dupe parfait, le Bruise d'Urban Decay, mais celui-ci est aussi difficile à trouver que le Misa T_T

Ce vernis est sorti en 2001, ce qui fait un bel âge pour un vernis !
Il est un peu liquide à l'application, mais il y a pire. J'ai eu un bon résultat avec 3 fines couches. Je n'ai pas voulu lui ajouter de déco, il se suffit à lui même, donc il a juste une petite couche de Seche Vite en plus :)

Qu'en pensez-vous ?
C'est quoi votre vernis d'amour adoré dans votre collection ?

Bonne journée :)

No comments: