Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, April 15, 2013

Pastel Saran Wrap Nails

Hi dear readers !

I have a quick post for you today :)
As you liked my Ice Cones mani from last week, I thought you'd like to see the saran wrap nails without any deco on it. In my opinion, it was very pretty and I loved it a lot, so I hope you'll enjoy as much as I did :)



A small reminder of the polishes I used: the base is China Glaze Snow, the secondary colors from index to pinky are Eyeko Lilac Polish, Essie Navigate Her, Ulta Bam Blue Zled and China Glaze Something Sweet.

A fellow reader asked me for a tutorial for this effect, I'd advice to check Nailed It's tutorial. It's clear and simple to follow, you can't get wrong with it :)

I hope you like it :)

Have a nice day !

Version Française - Cliquez ici
Hello !
Un petit billet rapide pour ce soir :)
Vu que vous avez semblé apprécier ma manucure Ice Cones la semaine passée, je me suis dit que vous aimeriez voir la base en "saran wrap" seule, sans aucuné déco. Pour ma part, j'ai beaucoup aimé le résultat, alors j'espère que vous aimerez autant que moi :)

Petit rappel des couleurs utilisées: du blanc pour la base avec Snow de China Glaze; les autre couleurs, de gauche à droite, sont Eyeko Lilac Polish, Essie Navigate Her, Ulta Bam Blue Zled et China Glaze Something Sweet.

Une lectrice m'a demandé un tuto pour les Saran Wrap Nails. Je vous conseille vivement celui de Nailed It, il est clair et très simple à suivre ! On ne peut pas se tromper avec ses explications :)

J'espère que ça vous a plu :)

Bonne journée !

No comments: