Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, May 29, 2013

Green Summery Gradient, Stamped

Hi dear readers !

I hope you're not bored of gradients yet, because I've been doing a lot of them lately !
Today's one also has colors that call for summer, unfortunately it's almost june and the weather here is the crappiest I've ever seen !
Last week it even hailed, which isn't supposed to happen in May (even is Belgium isn't known for a warm and sunny climate haha)

So, to forget all that rain and coldness, I play with fun and bright colors !


I used Essie Navigate Her and Zoya Wednesday for the gradient, and stamped with Konad plate m78 and black Konad polish.

That was so simple, but I really enjoyed the result :) (except the smudged pattern on my ring finger, damn macro shot!)

I hope you like it !

Now for those of you who entered the interviews, I'll start publishing them this sunday :) Don't worry if you didn't get a reply from me yet ;)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Bon, j'espère que vous n'en avez pas marre des dégradés, parce que j'en ai fait beaucoup ces jours-ci !
Celui d'aujourd'hui a été réalisé avec des couleurs qui appellent l'été, malheureusement on est bientôt en juin et le temps est toujours aussi moche... Je pense n'avoir jamais vu ça en cette période!
Il est carrément tombé des grêlons la semaine passée oO Même si la Belgique n'est pas connue pour son climat chaud et ensoleillé, ce n'est pas supposé arriver en mai...

Alors voilà, pour oublier cette pluie et ce froid, je joue avec des couleurs fun et lumineuses !
J'ai réalisé le dégradé avec Essie Navigate Her et Zoya Wednesday, puis j'ai ajouté un stamping avec la plaque Konad m78 et du vernis noir Konad.

C'était extrêmement simple à faire, mais j'ai bien apprécié le résultat ! (si on oublie la bavure sur l'annulaire, merci le détail du mode macro)

J'espère que vous aimez :)

Petite info pour celles qui ont participé aux dernières interviews, je vais commencer à les publier ce dimanche ! Ne vous inquiétez pas si vous n'avez pas encore reçu de réponse de ma part ;)

Bonne journée !

No comments: