Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, June 21, 2013

A New Crush !

Hi dear readers !

Before I show you today's nails, I'd like to apologize for the lack of replies to your comments, but I really need some extra time these days. I even have to pass recruitment exams on sunday ! oO
But be sure I read them all and I can't say how much I appreciate them; thank you, my fellow readers :)

On to the nails, I have to explain why I chose that title !
When I first saw Essie Maximillianstrasse Her (let's call it MH from now, I don't want to type that name all along ^^), I felt totally indifferent, it didn't appeal me at all.

Then I saw this fabulous manicure by Neues von Kellerkind and fell in love with MH. I absolutely needed it, I became obsessed about it :)
Please check her manicure. It's nothing but awesome and I might try to copy her one day ! :)

So, I obviously bought my own MH and used it a few days later. I didn't do any intricated nail art on it, but I loved to see it with white stamping, so that's what I did !


This is two coats of Essie MH, stamping done with Bundle Monster plate BM206 and white Konad polish, and oce coat of Seche Vite.

I love this look, it's subtle but pretty and I can confirm that I'm in love with Essie Maximillianstrasse Her :)

What about you, do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Avant tout, je voudrais vous dire que je suis désolée pour le manque de réponses à vos commentaires ces temps-ci, mais j'aurais vraiment besoin de journées de 26 heures pour le moment. Je dois même passer des examens en vue d'un job ce dimanche ! oO
Mais soyez certaines que je les lis tous, et je ne peux exprimer à quel point ils me font plaisir; merci à vous, mes fidèles lectrices :)

Passons aux ongles du jour, je dois expliquer le pourquoi du comment de ce titre :)
Quand j'ai vu Maximillianstrasse Her (on va l'appeler MH à partir de maintenant, hein ^^) d'Essie, il m'a d'abord laissée complètement indifférente, il ne me parlait absolument pas.

Puis j'ai vu cette magnifique manucure de Neues von Kellerkind et je suis tombée amoureuse de MH. Je le voulais à tout prix, il m'obsédait :)
Vraiment, allez voir le nail art ci-dessus. Il est superbe, et je pense le copier un de ces 4 ;)

Evidemment j'ai fini par acheter mon petit MH et je l'ai testé quelques jours plus tard. Je n'ai rien fait de complexe dessus, mais comme j'aimais bien le rendu du stamping blanc sur cette teinte, c'est ce que j'ai choisi de faire.

J'ai utilisé deux couches de MH, réalisé le stamping avec la plaque Bundle Monster BM206 et du vernis Konad blanc, et terminé avec une couche de Seche Vite.

J'aime beaucoup le résultat, un peu subtil et sage mais joli, et je confirme que je suis en amour avec Maximillianstrasse Her :)

Et vous, qu'en pensez vous ?

Bonne journée :)

No comments: