Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, June 28, 2013

Nude & Purple

Hi dear readers !

Do you remember, a few months ago, when I was saying that I didn't like nude polish ? Well, lately, these have been growing on me and I seriously want to buy some of them ! It seems I totally changed my mind about them :)

I still wouldn't wear a nude shade on it's own, but it inspires me a lot of designs when used with another color, just like I did today with some purple holo stamping :)


I used Essence Hazelnut Cream Pie for the base, then stamped with Color Club Wild at Heart and Konad plate m78.

I hope you like it :)
I'm still looking for a perfect cream nude (that Essence one has a pink shimmer), I hope I'll find it soon :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Si vous vous souvenez bien, il n'y a pas si longtemps j'affirmais ne pas aimer les vernis "nude". Et pourtant, ces derniers temps, ils m'attirent de plus en plus et j'envisage d'en acheter quelques uns :) Comme on dit, y a que les imbéciles qui ne changent pas d'avis ;)

Je ne voudrais toujours pas les porter seuls, mais j'ai quelques idées de nail arts associant un nude et une couleur plus flashy ou profonde, comme j'ai fait ici avec un petit stamping mauve holographique :)

J'ai utilisé Hazelnut Cream Pie d'Essence en base, et j'ai stampé avec Wild at Heart de Color Club et un motif de la plaque Konad m78.

J'espère que vous aimez :)
De mon côté, je pars à la recherche du nude crème parfait (celui-ci a un reflet irisé rose), j'espère le trouver bientôt :)

Bonne journée !

No comments: