Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, October 11, 2013

33DC Day 9: Indian

Hi dear readers !

Today's prompt for the 33DC was "Indian", and I immediately think of paisleys. The country related themes for the 33dc don't inspire me a lot, but this one was easy with the paisley pattern from Bundle Monster :)

I didn't know what color to use for my base, but I finally picked one of my favorites, a gorgeous pink filled with gold flecks. The bright, vivid pink and gold combo remind me a bit of Bollywood ;)


The base polish is China Glaze Strawberry Fields, one of my first polish crush :)
The stamping was made using Bundle Monster plate BM315 and China Glaze Hi Tek.

I really enjoy doing this challenge and hope you enjoy my creations :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Le thème du jour pour le 33DC, c'est l'Inde, et j'ai immédiatement pensé au motif paisley (ou cachemire) !
Les thèmes relatifs à des pays ne m'inspirent pas énormément, mais cette fois ce fut facile avec le superbe motif paisley de Bundle Monster.

Restait à choisir une couleur de base, j'ai choisi un de mes petits chouchous, un superbe rose rempli de fines paillettes dorées. Le mélange rose vif et doré me fait penser à Bollywood, pas vous ?

Le vernis de base est Strawberry Fields de China Glaze, un de mes premiers amours en vernis.
Le stamping a été réalisé avec la plaque Bundle Monster BM315 et le vernis Hi Tek de China Glaze également.

J'apprécie vraiment de faire ce challenge, et j'espère que vous appréciez mes photos :)

Bonne journée !


No comments: