Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, April 7, 2010

Orly - Snowcone

Bonjour à tous(tes) !
Aujourd'hui, je vous propose un vernis que j'ai beaucoup plus apprécié que le précédent ! Snowcone est un bleu pastel doux, vraiment très très joli !
Il fait toujour partie de la collection Sweet et est donc accompagné d'un gloss bleu pailleté (il ne fait pas bleu sur les lèvres) au doux merveilleusement sucré (mais indescriptible pour moi, lol)

Hi all :)
Today, let's go with a polish I loved really much more than yesterday's one ! Snowcone is a pastel blue, very sweet and gorgeous.
As Lemonade, it is a part from the Sweet collection and it comes with a mini blue lipgloss (it's not blue on the lips) and scented with a wonderful sugar perfume I can't describe (probably because I never ate a real snowcone).
Opaque en deux couches, il s'applique comme un charme, et très brillant et a une bonne tenue ! Que demander de plus ?
La dernière photo est prise en extérieur, et, bizarrement, la couleur est plus raliste sur les photos d'intérieur !

It's opaque in two coats, it applies very well and easily, is very shiny and stays well on nails ! What to ask more ?
The last pic was taken outdoor but bizarrely, the indoor pics are more color accurate !

J'espère qu'il vous a plus !
A demain pour un nail art ;)

I hope you liked it !
See ya tomorrow with a nail art ;)

10 comments:

ThRiSzHa said...

wow.. im not so fan of blue but this color interest me... i love ur long nails.. so pretty..

Katrinshine said...

WOW!

MyBeautyBox said...

C´est incroyable que tu arrives à conserver des ongles aussi longs!! en tout cas ça te donne de l´espace pour le nail art!

SweetR said...

Magnifiiiiiique *o* Rha ce genre de bleu ça me plait trop !!!
Je place ce nom sur ma wish liste !

Sakura said...

Il est sublime !! moi j'adore ce gene de teinte, tes ongles sont superbes, et vraiment les ORLY sont des vernis tip top :)

Perles & Paillettes said...

Thanks girls !

Merci les filles :)

Anonymous said...

This is the only one from this collection that I didn't get, because I don't usually wear blue. It looks so pretty here, though, that now I'm wondering if I should have gotten it after all!

Perles & Paillettes said...

LacquerMuse: thank you ! It's one of my favorites in this collection ... That color makes me happy :) I think you should get it ;)

July. said...

Yessss, je viens de le commander!!! Et je suis vraiment contente de voir à quel point il est beau! Tu le porte superbement bien!

Perles & Paillettes said...

Merci July ! Tu verras, c'est un plaisir à l'application :)