Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, July 26, 2010

Essence Return to Paradise - Sun Downer

Hi all :)
Here the fourth polish from Essence Return to Paradise LE, Sun Downer :)
It's an orange and ... I liked it ! I knew I could finally learn to love orange shades :)
This one is pretty with gold shimmer inside. Unlike Jungle Drums, the shimmer is really present, and there was no sun when I took the pics.

Hello à tous :) 
Voici le 4ème vernis de la collection Return to Paradise d'Essence, Sun Downer :) 
C'est un orange et ... Je l'aime bien ! Je savais que j'apprendrais à aimer les teintes oranges :) 
Celui-ci est joli, avec des micro paillettes dorées. Contrairement à Jungle Drums, ces dernières sont bien présentes, et il n'y avait pas de soleil quand j'ai pris les photos.

I made an accent nail with Island Girl Mahalo Dream (orange jelly with holo glitters), these days I love making accent nails ! It's a fast and easy way to improve a simple mani ;)

J'ai mis en valeur un ongle avec le vernis Mahalo Dream d'Island Girl (jelly orange avec des paillettes holographiques), ces derniers temps j'aime beaucoup faire des "accent nails", c'est une façon simple et rapide d'améliorer un peu une manucure classique ;) 

The formula of this one is thick, and the application was a bit tricky. But the result is pretty, isn't it ? The bumps you can see on my middle finger come from the homemade repair I did to my broken nail.

La consistance de ce vernis est épaisse et il a été un peu compliqué à appliquer. Mais le résultat est sympa, non ? Les bosses que l'on voit sur mon majeur viennent de la réparation maison que j'ai faite à mon ongle cassé.

It's really a color that pops and shines, it's perfect for summer :)
Do you like it ?

C'est vraiment une couleur pétante et brillante, parfaite pour l'été ! :)
Et vous, vous aimez ? 

No comments: