Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, August 12, 2010

China Glaze - Adore

Hi dear readers !
Today I'd like to show you a polish I bought months ago, this was one of my first China Glaze, but it took me a long time before I decide to try it :)
Adore is a beautiful metallic turquoise from the Romantique collection (spring 2009)

Hello chers lecteurs !
Aujourd'hui, j'aimerais vous montrer un vernis que j'ai acheté il y a des mois, c'était un de mes premiers China Glaze, mais j'ai mis du temps avant de me décider à l'essayer :)
Adore est un turquoise métallique de la collection Romantique (printemps 2009)

Adore is perfect, easy to apply without brush strokes, totally opaque with two coats and dries fast. I love that foil-like shade !

Adore est parfait, facile à appliquer sans traces du pinceau, complètement opaque en deux couches et il sèche vite. J'aime beaucoup cette teinte au fini "foil" !

I added some green glitters from Claire's but I should have put another coat ...

J'ai ajouté quelques paillettes vertes Claire's mais j'aurais du en mettre une seconde couche ...

Do you like it ? :)

Vous aimez ? 

No comments: