Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Sunday, August 22, 2010

Essence - Rock n' Roll

Hi dear readers !
I don't have a lot of silver polishes in my stash. They usually look all the same so I just don't buy them, but I saw Essence Rock n'Roll some time ago on Sweetynails' blog and I knew I needed it :p

Hello chers lecteurs !
Je n'ai pas beaucoup de vernis argentés dans ma collection. Ils ont tendance à tous se ressembler, alors je n'en achète pas ^^ Mais quand j'ai vu le Rock n' Roll d'Essence sur le blog de Sweetynails, j'ai su que je le voulais :p 

Rock n' Roll is a pretty shiny silver with a foil finish. It's special, like some silver rock, and it looks rough on the pics but in fact it's totally smooth when dry.

Rock n' Roll est un joli argenté brillant avec un fini foil. Il est assez spécial, on dirait de la pierre argentée, et il a l'air rugueux vu comme ça mais en fait il est tout à fait lisse une fois sec.

Rock n' Roll is totally opaque in two coats and dries very fast. It's a stunning color, I love this a lot :)
It's also perfect for sponging, I made a little test last week and it's pretty ^^
Do you like this one ?

Rock n' Roll est complètement opaque en deux couches et sèche très vite. C'est une couleur étonnante, très brillante, je l'ai adoré :)
Il est aussi parfait pour la technique à l'éponge, j'ai eu l'occasion de faire un petit test cette semaine et le rendu est joli ^^ 
Qu'en pensez-vous ? 

No comments: