Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, August 26, 2010

Sinful Colors - Nail Junkie

Hi dear readers :)
I have some news today, bad and good ! Let's start with the worst thing, I had to put one of my beloved cats to sleep last monday. She was only 13 but suffering from a fibrosarcoma. I miss her sooo much ! :( I don't like to complain but this week is very, very hard for me :(

At least there are some good news, I found a new job ! I'll start newt wednesday :) And I bought some polishes from Konad-Licious, I got them very fast and I'll have some wonderful shades to show you ;)

Hello chers lecteurs :)
J'ai quelques news aujourd'hui, du mauvais et du bon ! Commençons avec le pire, j'ai du faire euthanasier un de mes amours de chat lundi. Elle n'avait que 13 ans mais souffrait d'un fibrosarcome. Elle me manque ! :( Je n'aime pas me plaindre sur mon blog mais cette semaine est vraiment très éprouvante :(


Au moins il reste des bonnes nouvelles, j'ai retrouvé du travail ! Je commence mercredi prochain :) Et j'ai acheté quelques vernis à Konad-Licious, je les ai reçus très rapidement, donc je vais avoir quelques belles teintes à vous montrer ;)

On to the nail polish ... Sinful Colors is available in Belgium since the beginning of this year. We don't have a lot of shades but some are sooo pretty ! My first choice was Nail Junkie. What a good name for us, no ? ^^
I still haven't tried it alone, but I layered it on Essence Rock n'Roll.

Passons au vernis ... La marque Sinful Colors est disponible depuis quelques mois en Belgique. On n'a pas droit à un très grand choix, mais il y a de très jolies couleurs ! Mon premier choix a été Nail Junkie. Un nom excellent pour nous, non ? ^^
Je ne l'ai toujours pas essayé seul, mais je l'ai mis par dessus Rock n'Roll d'Essence.
Nail Junkie is a turquoise green loaded with holo and silver glitters, some very thin and some bigger and round shaped.
It reminds me a lot of China Glaze Atlantis, but the holo glitters in Atlantis are more stunning. I'll make a comparison soon :)

Nail Junkie est un vert-turquoise bourré de paillettes holographiques et argentées, des très fines et d'autres plus grosses, rondes.
Il me fait beaucoup penser à Atlantis de China Glaze, sauf que l'effet holo des paillettes de ce dernier est beaucoup plus prononcé. 
I love it topped on Rock n'Roll, it has the same rock effect :) I must try it over a black shade, too ^^
Do you like it ?

J'aime bien le rendu par dessus Rock n' Roll, ça laisse l'effet un peu "pierre" :) Je devrais aussi l'essayer par dessus une couleur foncée ^^
Qu'en pensez-vous ? 

No comments: