Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, August 15, 2012

Guest Post: Kirsten from Geeky Owl !

Hi dear readers !

It's time for another guest post, this time it's Kirsten from Geeky Owl's turn :)

Hello Sweet Sugar readers!


My name is Kirsten and I have a blog over at Geeky Owl. I've gotten to know Gwenn through different facebook groups and we also play Draw Something against each other! :) So I had an idea for a mani using the new Bundle Monster set but as those are being used a lot right now I thought I would take it back to the stamping roots, cleanse the pallet so to say, and use a good ol' fashioned Konad plate! :)


So here is what I came up with, I hope you like it! I decided to be a bit girly!

The top image is more true to color but this polish loves to photograph a bit purple sometimes. But the polish I used is one of my go-to polishes: Essence Romeo from the Nail Art Twins line. I love this polish! It is a great one coat creme that never fails! I used Konad black and the plate Konad M56. I added some random little rhinestones (well, not so little once actually on the nail!) by applying a dot of clear polish to adhere the stone.
Here is an unadorned shot of Essence Romeo in all it's glory. Seriously, I love this color and polish!


Thank you for reading my guest post and I hope you liked the girly mani I created for you all!


Thank you, Kirsten ! I love this classy combo, I wish I had that plate :)
I was surprised  to see that her Romeo is a creme polish, mine is a metallic grey ! I guess mine is an older version, from the first Twins release.

So, what do you think ? :)

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici
Hello les filles !

C'est le moment de découvrir une autre invitée, cette fois il s'agit de Kirsten du blog Geeky Owl :)


Hello chères lectrices de Sweet Sugar !


Mon nom est Kirsten et mon blog est Geeky Owl. J'ai connu Gwenn à travers différents groupes Facebook et on joue ensemble à Draw Something ! :) J'avais une idée de manucure avec les nouvelles plaques Bundle Monster mais comme elles sont utilisées un peu partout pour le moment, j'ai pensé faire un retour aux racines du stamping et utiliser une bonne vieille plaque Konad ! :)


Voici ce que j'ai fait, j'espère que vous aimez ! J'ai décidé d'être un peu girly !


La première photo rends mieux la couleur réelle de ce vernis, qui tire parfois un peu sur le mauve sur les autres photos. Le vernis que j'ai utilisé est un de mes préférés: Essence Romeo de la collection Twins. Je l'aime beaucoup ! C'est un crème qui s'applique en une seule couche, impossible de se louper ! J'ai utilisé un vernis noir Konad et la plaque M56. J'ai ajouté quelques petits strass au hasard (bon, pas si petits une fois sur l'ongle en fait!) en déposant une goutte de vernis transparent sous les strass pour les faire coller.



Voici une photo d'Essence Romeo non décoré, dans toute sa gloire. Vraiment, j'adore cette couleur et ce vernis !



Merci d'avoir lu mon guest post, j'espère que vous avez aimé cette manucure girly que j'ai faite pour vous toutes !



Merci, Kirsten ! J'aime cette déco et son petit côté classe, j'aimerais avoir cette plaque Konad :)
J'ai été surprise de voir que son Romeo est un crème, le mien est un gris métallique ! Je suppose que le mien est plus ancien, de la première sortie des Twins.

Alors, qu'en pensez-vous ? :)

Bonne journée :)

No comments: