Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, August 31, 2012

The Best of You: Geeky Owl

Hi dear readers !

Today is the last day of interviews on my blog ! I'll be back soon with my own pics, I hope you enjoyed these lovely guests during august :)

Last but not least, today's guest already made a guest post two weeks ago! Before I invited her to write something for the blog, she sent me her interview post with a very pretty pic, so please welcome again Kirsten from Geeky Owl !


1. Where are you from ?
Arizona

2. When did your love for polish started, and how ?
I've always loved polish but my current love er obsession for it started last summer.

3. How many polish do you own ?
536!

4. Who or what inspires you ?
Music, art, and my family

5. What are your favorite nail polish blogs ?
Sweet Sugar (of course!)
Chloe's Nails
Chalkboard Nails
The Nailasaurus
A Girl and Her Polish
The Crumpet
Nailside
Gnarly Gnails
Manicurity
Oooh, Shinies!

6. Do you have a blog ?
Yes I do, Geeky Owl.

7. What is your favorite part in blogging ?
The people I have come to know. Also, finding out other people like the same things as you and that they get excited about the same things! :)

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ? :D
Cats! But they don't like me. Stupid allergies

Finally, show us your best manicure work !

This is my Peacock Mani that I did for a stamping challenge using three colors. This is the first time I used more than one color stamping. I loved how it turned out! And I am a bit shocked at how crazily it has been received on Pinterest! Thank you ladies! :)
Thanks Kristen, honestly I understand why it got so much interest on Pinterest, youy did a great work :)
Version Française - Cliquez ici
Hello les filles !

Et voilà, c'est le dernier jours d'interview sur mon blog ! Je serai de retour bientôt avec mes manucures, j'espère que vous avez apprécié les jolies choses faites par mes invitées tout ce mois d'août :)

Pour ce dernier jour, j'accueille quelqu'un qui a déjà fait un guest post il y a deux semaines ! Avant même que j'aie eu le temps de l'inviter pour le guest post, elle avait déjà envoyé son interview avec une très jolie photo, re-souhaitons donc la bienvenue à Kirsten du blog Geeky Owl !


1. D'où viens-tu ?
Arizona.

2. Quand ta passion du vernis a-t-elle commencé et comment ?
J'ai toujours aimé le vernis, mais la véritable passion et l'obsession ont commencé l'été dernier.

3. Combien de vernis possèdes-tu ?
536!

4. Qu'est-ce qui t'inspire ?
L'art, la musique, et ma famille.

5. Quels sont tes blogs de vernis préférés ?

Sweet Sugar (évidemment!)
Chloe's Nails
Chalkboard Nails
The Nailasaurus
A Girl and Her Polish
The Crumpet
Nailside
Gnarly Gnails
Manicurity
Oooh, Shinies!


6. As-tu un blog ?
Oui j'en ai un, Geeky Owl.

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ?
Les personnes que j'ai pu rencontrer. Et aussi le fait de trouver d'autres personnes qui aiment les mêmes choses que vous et partagent votre passion ! :)

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chiens ou chats ?

Chats ! Mais eux ne m'aiment pas. Stupide allergie !

Pour finir, montre nous ton meilleur travail de manucure !
C'est une manucure Paon que j'ai faite pour un challenge de stamping où l'on devait utiliser trois couleurs. C'est la première fois que j'utilisais plus d'une couleur en stamping. J'ai beaucoup aimé le rendu final ! Et j'ai même été choquée de voir l'intérêt fou qui a été porté à cette mani sur Pinterest! Merci les filles ! :)

No comments: