Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, November 28, 2012

In Love with Below Deck

Hi dear readers !

Today's mani was inspired by a post from Oooh, Shinies! When I saw her gorgeous color combo using China Glaze Below Deck and Joy, I was so in love ! I didn't have Joy at that moment so I quickly bought it :)

Here's what I did with the same color combo:


 Isn't it cute ?
Joy is such a great polish for stamping ! I really recommend it :)
The plate I used is Bundle Monster 317.

Hope you like it :)

Have a nice day ;)
Version Française - Cliquez ici
Hello !


La manucure du jour m'a été inspirée par un post de Oooh, Shinies! Dès que j'ai vu son combo de China Glaze Below Deck et Joy, je suis tombée amoureuse ! Je n'avais pas Joy, donc je me suis empressée de le commander ;)

Et voilà ma version de ce mélange de couleurs ...
N'est-ce pas joli ?
Joy est merveilleux pour le stamping, je le recommande vivement !
La plaque utilisée est la Bundle Monster 317.

J'espère que vous aimez :)

Bonne soirée !

No comments: