Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, November 7, 2012

Pink Jelly Sandwich

Hi dear readers !

It has been a long time since my last jelly sandwich ! When I received my bottle of OPI You Glitter Be Good to Me, I knew that's what I wanted to do with it :)

YGBGTM (I love OPI names but sometimes they are long, uh?) is a pretty polish made of small pink and big purple glitters. It's a part of the Breast Cancer Awareness duo pack that was released last month.


I used Essie Marshmallow, which is my fave jelly polis for sandwiches :)
There are two coats of Marshmallow, one coat of YGBGTM and one coat of Marshmallow again, all covered with Seche Vite.

I loved the result, so sweet and candy-like :)

Do you like it ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici Hello !

Ca fait un petit moment que je n'avais plus fait de jelly sandwich ! Quand j'ai reçu mon OPI You Glitter Be Good to Me, j'ai tout de suite su que c'était ce que je voulais faire avec lui :)

YGBGTM (j'aime bien les noms OPI mais parfois ils sont longs hein ^^) est un joli vernis composé de fines paillettes roses et de plus grosses paillettes mauves dans une base transparente. Il fait partie du duo pack sorti le mois passé pour la lutte contre le cancer du sein.

J'ai utilisé Marshmallow d'Essie qui est mon petit chouchou pour les sandwiches !
Il y a donc deux couches de Marshmallow, une couche de YBBGTM et à nouveau une couche de Marshmallow, le tout scellé au Seche Vite.

J'aime bien l'effet bonbon et le côté tout doux de cette manucure :)

Et vous, vous en pensez quoi ?

Bonne journée !

No comments: