Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, April 10, 2013

Fake Tattoos Review: Ice Cream Skittles

Hi dear readers !

Here's the second part of my Fake Tattoos review !
This time I chose the small and cute ice cream designs. They come in three different sizes, some are colored and some are not. I used them all so you can see how they look over some colored polish :)

Matching these little cones with pastel colors was an evidence, but I didn't want to stop there and had to do some simple nail art. I chose the Saran Wrap technique for these.
 

I started with a white base (China Glaze Snow) and did did the saran technique using the following polishes: Eyeko Lilac Polish, Essie Navigate Her, Ulta Bam Blue Zled, China Glaze Something Sweet. I also put some yellow on my thumb (Orly Lemonade) but I didn't capture it. Honestly, pale yellow over white wouldn't have looked good with my camera ;)

After my saran was dry, I applied the tattoos. Just as the birds and trees I used before, they were very easy to use and I didn't meet any problem. I had to be careful to place the decals as I wanted them, but as you can see it didn't turn bad :)
The colored decals on my ring finger turned really well, they were not modified by the blue base. The ice cone on my index had a very light green color that doesn't really show on my pics. It was more visible in real life, but still a bit hidden by the purple under it.

For a more complete review of the Fake Tattoos, you can check my previous post !
For more information about these funny decals, please check their website or Facebook page:



Did you like it ? Would you like to see my pastel saran nails on their own, without any deco ? If so, I'll post them next week :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici

Hello !

Voici la seconde partie de ma review des Fake Tattoos !
Cette fois, j'ai choisi les mignons petits cônes de glace. Il y a trois tailles différentes sur la feuille, et certains sont colorés, d'autres pas. Je les ai tous utilisés pour que vous puissiez voir ce que ça donne par dessus un vernis coloré :)

Je n'ai pas eu de mal à imaginer une couleur de base pour ces petites glaces, le pastel était une évidence ! Mais je ne voulais pas m'arrêter là, il me fallait faire un petit nail art simple. J'ai donc choisi la technique Saran Wrap.

J'ai commencé avec une base blanche (Snow de China Glaze), puis j'ai fait la technique saran wrap avec les vernis suivants: Eyeko Lilac Polish, Essie Navigate Her, Ulta Bam Blue Zled, China Glaze Something Sweet. J'ai aussi utilisé du jaune sur le pouce (Lemonade d'Orly) mais e n'ai pas pris de photo. En vrai c'était sympa, mais franchement, du jaune pâle sur du blanc, je pense que mon appareil photo aurait zappé ^^

Une fois le saran sec, j'ai posé mes petits tattoos. Comme pour les oiseaux et arbres du billet précédent, c'était vraiment facile et je n'ai rencontré aucun soucis. J'ai juste dû être un peu minutieuse pour les placer excatement comme je le voulais, mais comme vous pouvez le voir, pas de ratage de ce côté là :)
Le tattoos coloré sur mon annulaire rend assez bien, la couleur de la décal n'a pas été modifiée par la base bleue. Par contre, le cône de mon index était légèrement coloré en vert et ça se voit peu sur les photos. Ca se voyait un peu mieux en vrai, mais la couleur était tout de même cachée par la base mauve.

Pour une review plus complète des Fake Tattoos, vous pouvez lire mon billet précédent !
Pour plus d'infos sur ces tattoos bien sympa, rendez-vous sur le site de Fake Tattoos ou leur page Facebook:



Vous avez aimé ? Ca vous dit de voir mon saran pastel seul, sans décos ? Si oui, je le posterai la semaine prochaine :)

Bonne journée !

No comments: