Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, September 17, 2013

Getting Bored of Saran Wrap Manis ?

Hi dear readers !

Yesterday was my first day at "school" :D Well, it was some kind of introducing day so it was an easy one, but today we started learning the real stuff and I enjoyed it a lot ! Can't wait to see what's next ;)

I hope you don't easily get bored of saran wrap manicures, because I have another one for you today !
I used the technique in a skittlette, made of some nude, purple and glitter !


I used Essence Hazelnut Cream Pie for the base (except on pinky), Catrice Lucky in Lilac for the saran and Nubar Hyacinth Sparkle for the pinky.

I wanted something soft, and I think I succeded. I really love the association of nude and purple !

I hope you like it, too :)

Oh, and I still want to read your thoughts bout the new design ! What do you think about it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Hier, j'ai eu mon premier jour de retour sur les bancs d'école ! :D Bon, la journée était plutôt dédiée aux présentations, donc c'était une facile. Aujourd'hui, on a commencé à entrer dans le vif du sujet et j'ai beaucoup aimé ! J'ai hâte de découvrir le reste des cours ^^

J'espère que vous n'en avez pas marre des saran wrap, parce que j'en ai encore un à vous montrer aujourd'hui !
J'ai associé la technique à un skittlette fait de violet, de nude et de paillettes !

La base est Hazelnut Cream Pie d'Essence (sauf pour l'auriculaire), j'ai utilisé Lucky in Lilac de Catrice pour le saran et enfin, l'auriculaire est recouvert de deux couches d'Hyacinth Sparkle de Nubar.

Je voulais quelque chose d'assez doux, je pense avoir réussi :) J'aime beaucoup le mélange violet/nude !

J'espère que ça vous a plu :)

Au passage, j'espère que vous aimez aussi le nouveau design, n'hésitez pas à me dire ce que vous en pensez :)

Bonne journée !

No comments: