Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, June 11, 2010

Quick nail art with Peggy Sage stickers

Hi everyone !
Yay, the weekend is beginning ! Hope yours will be fine :)
Today I'll show you a very quick and easy "nail art" made with Peggy Sage French stickers. Mine are black, but these are the same you can win in my giveaway :)
I chose to use them over Essence So Glamourous, I think red and black is always a working combo.

Hello tout le monde !
Ca y est, le weekend est là ! J'espère que le votre sera bon :)
Aujourd'hui, je vais vous présenter un "nail art" très rapide et facile, réalisé avec des stickers pour French Peggy Sage. Les miens sont noirs, mais ce sont les mêmes que ceux que vous pouvez gagner dans mon giveaway :)
J'ai choisi de les utiliser par dessus le So Glamourous d'Essence car je trouve que le rouge et le noir se marient toujours bien.

I really loved those stickers. They are easy to use, the only difficulty is to center them properly on nails :)
Of course, they didn't perfectly fit my tips, but I just had to file gently to remove the excess. They also stay well on nails, I kept this many for a few days and they were even a bit difficult to remove, lol ^^
I added a black rhinestone on the top "corner" of each nail and covered them with a coat of Seche Vite.
Do you like this style ?

J'ai beaucoup aimé ces stickers. Ils sont faciles à utiliser, la seule difficulté est de bien les centrer sur les ongles ^^
Comme ils n'étaient évidemment pas à la taille exacte de mes ongles, j'ai limé légèrement ce qui dépassait. Ils restent plutôt bien sur les ongles, j'ai même eu un peu de mal à les retirer lol ^^
J'ai ajouté des strass noirs dans le "coin" supérieur de chaque ongle et recouvert le tout d'une bonne couche de Seche Vite. 
Que pensez-vous de ce style ?

Have a nice weekend :)

Passez un bon weekend :)

No comments: