Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, July 15, 2010

Island Girl - Island Girl

Hi dear readers !
Some weeks ago, The Lacquer Muse and I made a swap (my first one) 'cause I wanted to have the Claire's Mood collection ! She offered to send me some polishes from Hawaii where she lives, and believe me, she has chosen true beauties !
I have a few pics of what she sent me, but first I want to show you that goodness !

Hello chers lecteurs !
Il y a quelques semaines, The lacquer Muse et moi même avons organisé un swap (mon tout premier) car je voulais avoir les Mood de chez Claire's ! Elle m'a proposé de m'envoyer quelques vernis d'Hawaii, où elle habite, et croyez moi, elle a choisi de vraies beautés !
J'ai quelques photos de ce que j'ai reçu, mais je voulais d'abord vous montrer cette merveille !

Island Girl is a make up brand that can be found only in Hawaii, as far as I know. Island Girl is also the name of this color, a bright neon pink with thin holo glitters !

Island Girl est une marque de cosmétiques qu'on ne trouve qu'à Hawaii d'après ce que j'en sais. Island Girl est également le nom de ce vernis, un rose néon vif avec de fines paillettes holographiques !

The bottle is similar to China Glaze's. The brush is good, not too thin and the polish was easy to apply. It dries very fast with a matte/satin finish and unlike almost every matte polish, it didn't chip fast at all !
It's really lovely with all those holo sparkle, and it wasn't very rough, so I didn't use a top coat.

Les flacons ressemblent à ceux de China Glaze. Le pinceau est bon, pas trop fin et l'application est facile. Le vernis sèche très vite avec une finition matte/satinée, et contrairement à la plupart des néons, il ne s'écaille pas vite !
Il est vraiment ravissant avec tous ces effets scintillants, et comme il n'était quasi pas rugueux, je n'ai pas mis de top coat. 

Once again, many thanks LacquerMuse, I'm really delighted with those polishes !
Tomorrow I'll post all the things she sent me :)

Une fois de plus, merci beaucoup LacquerMuse, je suis ravie de ces vernis !
Demain, je posterai les autres petites choses qu'elles m'a envoyées :)

No comments: