Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, July 19, 2010

Swap with LacquerMuse

Hi dear readers :)
Last time, I told you I made a swap with LacquerMuse. Remember, a while ago I was desperatly looking for the Mood polishes from Claire's, and she offered to send me them :)
We organized the swap in June, we decided to send each other some "local" polishes (I chose Catrice and Essence for her) and here's what I received !

Hello chers lecteurs :) 
Lors de mon dernier message, je vous avais dit que j'avais swappé avec LacquerMuse. Souvenez-vous, il y a quelques temps je cherchais désespérément les vernis  Mood de chez Claire's, et elle a proposé de me les envoyer :) 
Nous avons organisé un swap en Juin donc, et nous avons décidé de nous envoyer des vernis "locaux" (j'ai choisi des vernis Catrice et Essence pour elle), voici ce qu'elle m'a envoyé !

Of course there are the five Mood polishes ... She also chose some American brands for me like Essie (Spalsh of Grenadine), Nubar (Reclaim), Icing (Blackout), and Zoya (he very gorgeous Roxy). They are my very first polishes of those brands, yeah !

Bien sûr, il y a les cinq Mood ... Elle a aussi choisi de m'envoyer quelques marques américaines comme Essie (Splash of Grenadine), Nubar (Reclaim), Icing (Blackout), et Zoya (le sublime Roxy). Ce sont mes premiers vernis de ces marques, yeah !

And finally here are the Hawaiian beauties ! Almost all of them contain holographic glitters, I love them soooo much !

Et enfin, les beautés Hawaïennes ! Ils contiennent presque tous des paillettes holographiques, j'adoooooooore !

Aren't they gorgeous ? I can't wait to try them all ! And I have to say one thing about Island Sunset in the last pic ... When I saw it in the bottle, I thought it was realy pretty. Yesterday I put it on my toes and ... WOOOW ! What a beauty ! This one is really gorgeous, as soon as I finish the Essence swatches I'll wear this one !

Ne sont-ils pas beaux ? J'ai hâte de les essayer tous ! Et je dois dire une chose sur Island Sunset dans la dernière photo ... Quand je l'ai vu dans la bouteille, je me suis dit qu'il était très joli. Hier, je l'ai mis sur mes orteils et ... WHAAAAAOU ! Quelle beauté ! Il est vraiment sublime lui ! Dès que j'ai terminé les swatches Essence, je le porte !
Of course she sent me snacks and goodies ! There was a Konad plate with Hawaiian designs, it's full of beautiful flowers, I love it :) Many snacks, including a box of chocolates with macadamia nuts inside, and I didn't even told her how much I LOVE macadamia nuts lol ^^ I haven't eaten anything yet 'cause i'm on a diet lol, but I tried everything and I love all :p
Thanks again for that beautiful swap, Kaitlyn !

Et bien sûr, elle m'a envoyé des snacks et goodies ! Dont une plaque Konad spéciale Hawaï avec des jolis motifs de fleurs, j'adore :) Beaucoup de chose à grignoter, dont une boîte de chocolats aux noix de macadamia, et je ne lui ai même pas dit à quel point j'adooore les noix de macadamia ! lol :) Je n'ai pas encore tout mangé, régime oblige ... Mais j'ai tout essayé, et j'adore :p 
Encore merci pour ce beau swap, Kaitlyn !

And if you wanted to know what I sent her, here are the polishes :) I included snacks too but didn't picture them ;)
Have a nice day !

Et si vous vous demandiez ce que je lui ai envoyé, voici les vernis :) J'ai évidemment envoyé également des petites choses à grignoter mais je n'ai pas pris de photos ;)
Passez une bonne journée !

No comments: